Leszokna a dohányzásról? A lelkiállapota meghatározó lehet

A legnehezebb a dohányzásról való leszokás. 1. Keressen indokokat!

Szokj le a dohányzásról egy óra alatt! (Hipnózis)

A füstölgés kellemetlen oldalát többnyire csak pár éves dohányzás után érzékeljük, de szerencsés esetben még a súlyosabb következmények megjelenése előtt sikerül leszokni káros szenvedélyünkről. Írásunkban most ötleteket adunk arra, hogy mihez kezdjünk, ha ránk tör a cigaretta utáni vágy.

milyen gyógyszerek vannak a dohányzásról való leszokáshoz

A különböző készítmények segítségével fokozatosan csökkenthető a nikotinéhség, és így sok, a leszokással járó kellemetlen mellékhatást megspórolhatunk. A dohányzás függőségha rabjai vagyunk, a leszokás során a nikotin pótlása mellett azonban előbb-utóbb adódnak olyan élethelyzetek, amelyek különösen megnehezítik a dolgunkat.

Az ilyen helyzetekre érdemes előre felkészülnünk, és olyan pótcselekvéseket keresnünk, amely segítségével elterelhetjük gondolatainkat a cigaretta utáni vágyakozásról. A dohányzás szenvedélybetegség A leszokás éppen ezért nem oldható meg pusztán a biológiai szükségletek — jelen esetben a nikotin — pótlásával, a dohányzás abbahagyása sok esetben jelentős változtatásokat tesz szükségessé az egyén életében - magyarázza dr.

Kocsi Anikó, pszichoterapeuta.

dohányzáskor, sinus fájdalom

Szükség lehet olyan pótcselekvésekre, amelyekkel az orális fixáció enyhíthető. Foglald le a kezed Hasznos lehet, ha mindig van nálunk egy üveg ásványvíz, amiből kortyolhatunk és a kezünket is lefoglalhatjuk, ha egy hosszú séta közben törne ránk a cigaretta utáni vágy.

a legnehezebb a dohányzásról való leszokás leszokni a dohányzásról és könnyen lefogyni

A különböző nassolni valók is jó megoldást jelenthetnek, de ha nem szeretnénk a leszokás után a plusz kilók ellen is küzdeni, akkor válasszunk egészséges, alacsony kalóriatartalmú nassokat.

Ez lehet szeletelt gyümölcs, zöldség, mértékkel aszalt gyümölcs, vagy különböző magvak. Jó megoldás lehet, ha a nehéz pillanatokban emlékeztetjük magunkat arra, miért is döntöttünk a leszokás mellett.

a legnehezebb a dohányzásról való leszokás

Ha ez sem segít, tegyünk egy sétát, vagy hívjunk fel egy barátot, ismerőst, akitől támogatást kérhetünk, vagy a beszélgetéssel elterelhetjük a gondolatainak. A legtöbb esetben a nikotin utáni vágy pár perc elteltével a legnehezebb a dohányzásról való leszokás hagy, így csak a legintenzívebb időszakokon kell átlendíteni magunkat.

A legnehezebb időszak rendszerint az esti, lefekvés előtti pár óra Napközben lefoglalnak a tennivalók, de az esti памм счета опционы, beszélgetés mellett könnyebben elcsábulunk.

miért nehezebb a nőknek leszokni a dohányzásról?

Érdemes kicsit átszerveznünk az életünket. Járjunk iskola vagy munka után sportolni, vagy keressünk olyan hobbit magunknak, ami esténként segít elterelni a figyelmünket. A nikotin hiánya miatt keletkező és a leszokással járó stressz levezetésére sportolás mellett érdemes valamilyen relaxációs tevékenységet is választanunk.

a legnehezebb a dohányzásról való leszokás mik a tünetek, amikor abbahagyja a dohányzást?

Ez lehet akár egy forró fürdő,  kerti munka, a háziállattal való törődés is, de részt vehetünk szakképzett vezető által irányított csoportos foglalkozásokon is. OxygenMedical a rovat legfrissebb cikkei A mértéktelen ivászat tinikorban 6 tévhit a másnaposságról A részegség 6 fokozata 10 tipp, hogy cigi nélkül is megbirkó Ha leszoktál a dohányzásról: segítség Kapcsolódó cikkek.

  • Milyen jó lesz, ha abbahagyja a dohányzást
  • Leszokni a dohányzásról vásárolni
  • Lehet megszabadulni a nikotinfüggőségtől?