Account Options

Abbahagytam a dohányzást, és élni kezdtem, 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Tartalom

    indult a dohányzásról való leszokás

    A dohányzás növeli a vérnyomást és pulzusszámot, ami nehezíti a szív munkáját, ugyanakkor csökken a szívbe jutó oxigén mennyisége. A leszokás Abbahagytam a dohányzást a legjobb, amit a szíved egészségéért tehetsz! Ennyi idő kell ugyanis ahhoz, hogy csökkenjen a tüdőrák, illetve egyéb, a dohányzással kapcsolatba hozható betegségek száj- torok- nyelőcső- hólyag- vese- hasnyálmirigy rák okozta halál kockázata.

    Abbahagytam a dohányzást, és élni kezdtem a dohányzás kezelést okoz

    Tudjuk, hogy a leszokás nehéz, hiszen a nikotin erős pszichés függőséget okoz. Lehet, hogy úgy gondolod, ez csak egyszerű társasági élvezet, vagy könnyen meggyőzöd magad arról, hogy a dohányzás nyugtatja az idegeid és segít a koncentrálásban.

    miért nehéz egy embernek leszokni a dohányzásról? ajánlott leszokni a dohányzásról

    Igen, a függőség arra kényszerít, hogy megpróbáld racionalizálni és igazolni azt. A valóság az, hogy attól a pillanattól, hogy elnyomod a cigit, egészen addig, míg a következőre rá nem gyújtasz, a nikotin-megvonás állapotában vagy. Minél több idő telik el két szál cigaretta között, annál erősebbek a megvonási tünetek, csökken a koncentálási képesség, nő a levertség, ingerlékenység, ami a dohányzás ördögi köréhez vezet.

    Abbahagytam a dohányzást, és élni kezdtem

    Ez pedig függőség, nem a dohányzás élvezete! Abbahagytam a dohányzást - CS. Ha leszoktál a dohányzásról: segítség Alkoholfüggőség: a tünetek Kapcsolódó cikkek.