Elektromágneses magnetoterápia a dohányzás ellen

Hagyja abba a dohányzást egyszer és mindenkorra

Italo Svevo: Zeno tudata - Csíkszeredai Olvasó Kör

Függőség A dohányzás relapszusának pszichológiája - Függőség - A nikotin-függőség az évek során sok hamis hiedelem alapja. Megtanuljuk, hogy cigarettáinkra gondoljunk, mint olyan szükségletet, amely hagyja abba a dohányzást egyszer és mindenkorra a világ működésének képességét.

Úgy gondoljuk, hogy segítenek felébredni, megnyugodni, ételeket emészteni, elfoglalni minket, amikor unatkozunk, stb.

Két módon lehet lemondani a dohánzyásról: 1. Lemondani egyedül. Szakember segitségét kérni. Korábban ez a szám nagyobb volt. És mindez azért, mert a es évek közepétől kezdődően narkotikus tulajdonságú különleges adalékanyagokat keztek hozzáadni a cigarettába, ami függőséghez vezet

A legrosszabb pszichológia negatív pszichológiája, és minden dohányos több száz, ha nem ezer szövetséget épített az évek során. Ezt a junkie gondolkodásnak nevezik, és része a nikotin visszavonásának.

2. Próbálja meg elkerülni az olyan helyzeteket, amik dohányzásra buzdítanak!

Ismerje meg, hogyan kell hallani hagyja abba a dohányzást egyszer és mindenkorra negatív pszichológiát, amit a rabszolgamondó elméje szolgáltat, és korrigálja a gondolatokat, amelyek nem szolgálnak fel, mielőtt átvehetik az irányítást. Figyelemmel és bizonyos gyakorlattal jár, de a korai dohányzással járó kihívásokon keresztül történő manőverezés az, amit tehetünk.

A jó hír: ez a dohányzásról való leszokás fázisa ideiglenes. Szerezzen készségeket most, hogy legyőzzük a negatív önbeszélgetést, és az agyad végül feljegyzi és hagyja abba a görbe golyók küldését. Joe nem dohányzik; Joe-nak kell füstölnie, mert rabja a nikotinnak.

Ha beléphetne Joe fejébe, megtudná, hogy sok időt tölt a kívánságára, hogy kilépjen a dohányzásból … úgymint te, mielőtt kilépett volna. A statisztikák azt mondják, hogy a dohányosok 70 százaléka fel akar lépni, ezért ne sajnálj magadért.

Légy büszke arra, hogy lépéseket tesz a nikotin-függőség megszüntetésére az életedből egyszer és mindenkorra. A dohányzás nem jutalom vagy jutalom, de éveket tanítottunk magunknak, hogy ez volt, és időbe telik, hogy visszavonják ezeket a tévhiteket.

Milyen módszerrel akarja abbahagyni a dohányzást?

Ami szerinted hiányzik, valójában egy mérgező koktél, amely évente több százezer embert öl meg az Egyesült Államokban. Nem haver vagy barát. Ne feledje, és ne feledje, hogy a most érzett kényelmetlenség elhalad. A nikotin kivonása átmeneti állapot. Jobb napok vannak előre.

Miért döntöttem úgy, hogy leszokom a dohányzásról?

Elmondjuk magunknak, hogy nem tudjuk, és megállíthatjuk a hibát a hiba előtt, mielőtt megvan az esélyünk arra, hogy elkezdjük. Ügyeljen az öngyilkos gondolatokra, amelyek az elméd hátterében futnak. Amikor egy olyan gondolatot hallasz, amely nem szolgálja Önt, mint a fentiek, azonnal javítsuk meg. És ne aggódj, ha nem hiszed el, mit mondasz magadnak. Tudom, hogy ha egyszer visszanyerem a helyreállítási folyamatot, nem fogok többé dohányozni a dohányzási gondolatokkal.

Nem vagyok gyenge, rabja vagyok, és megváltozhatok.

Az adatigényléssel kapcsolatosan az alábbi lehetőségek közül választhat:

Hamarosan már erősebb leszel, és azt mondod magadnak, hogy nem tudsz. Ha leállítaná a dohányzást, mint egy kémény, én is!

Amikor sikereinket hagyja abba a dohányzást egyszer és mindenkorra másik cselekvésünkre támaszkodjuk, hatékonyan változtatjuk meg és dobjuk ki az ablakot. Ha azonban saját cselekedeteinkért felelősséget vállalunk, akkor azt is megadjuk magunknak, hogy olyan megoldások felé mozdulhassunk, amelyek segítenek nekünk a fellendülés folyamatának megkezdésében. Ha úgy találja magát, hogy be van ragadtatva az ilyen mentalitásba, vegye át a felelősséget, és vállalta meg az általad tett döntések terheit.

Elektromágneses magnetoterápia a dohányzás ellen

Bár először nehéz lehet szembenézni, a cselekedeteinkért való felelősségvállalás a gyógyuláshoz és az önhatalmakhoz való gyors utat hoz minket. Azt hiszem, ezt a dolgot megnyalta, és csak egy cigarettát tudok kezelni ma este. Holnap azonnal visszatérek a kilépési programomhoz. Ellenkező esetben a cigarettát romanizálónak, vagy a junkie-gondolkodásnak, ez a fajta gondolatmintázat gyors forró vízbe jut. A dohányzástól távol eső idő elhomályosíthatja azon okok szélét, amelyekkel a cigarettákat először helyeztük el.

terhesség strand

Elfelejtjük a krónikus köhögést, és elveszítjük a kapcsolatot a versenyző szívvel és a lélegzetlenséggel, ami a lépcsőn való mászásból származott. Ahogy összegyűjtjük a gőzfejet és elkezdjük a füstmentes idő naplózását, könnyen elgondolkodhatunk azzal, hogy a mi függőségünk felett állunk. Ne tévesszen meg róla; nikotin-függőként mindig újra fogunk fogni a függőségnek, ha a nikotint visszaadjuk a rendszerünkbe.

Az egyetlen módja a hosszú távú irányítás fenntartásának az, hogy a nikotinnal nulla-tolerancia-politikát alkalmazzunk. Ne feledje, hogy nincs olyan dolog, mint egyetlen cigaretta, és fogadja el a NOPE-t mint mottóját.

“Felhagytam a dohányzással és az alkohollal – Így változott meg az életem!”

Azt hiszem, örökre kimaradok a dohányzásról. Háromszor lemondtam a dohányzásról, mielőtt végül eltalálnám a megfelelő meghatározást, oktatást és támogatást a dohányzásról való leszokásra. Emlékszem arra, hogy ha csak két hétre tudok kilépni, akkor a legrosszabbon lennék, és ezzel együtt járok.

Tudva, hogy mit tudok most, rájöttem, hogy milyen hibás volt ez a gondolkodás, és hogyan állítottam fel magam a visszaesésre, mert merev elvárásokat támasztottam azzal kapcsolatban, hogy a kilépési programnak előre kell mennie. És amikor a helyreállításom nem haladt előre olyan gyorsan, mint amire hagyja abba a dohányzást egyszer és mindenkorra, elbátortalanítottam és feladtam.

9 ok, amiért a Dohányzás Egészséges!

Az a tény, hogy a füstmentes utazás egyedülálló, és olyan sokáig tart, amennyire szüksége van. Nem egy perc többé-kevésbé.

az utolsó generációs dohányzótabletták

A dohányzásról való leszokás egy olyan folyamat, amely fokozatosan felszabadul egy olyan függőségtől, amely évek óta a bennünket húzza meg. Ne várjuk, hogy egy vagy két hét múlva legyenek rajta, és ne mérjék fel a sikerességét azzal, hogy mások mit csináltak, amikor abbahagyják a dohányzást. Légy türelmes az önmagával, és használjon időt, mint egy kilépő haver. Gondolj arra, hogy mit csinálsz a dohányzásról, mint egy hagyja abba a dohányzást egyszer és mindenkorra, füstmentes ház alapját.

Egyszer s mindenkorra tegye le a cigit!

Minden füstmentes nap, amit teljesített, az alapítvány egy blokkja. Mindegyik blokkot oly módon óvatosan helyezze le, amennyit csak tud, tegye fel a habarcsot, majd elég türelmes legyen ahhoz, hogy megszabadítsa azt a időt, amit meg kell szárítani. Mielőtt tudnátok, erős bázisod lesz, amely teljes mértékben támogatja a füstmentes életedet. Vegyétek idejét és türelmét … elsősorban önmagával.

jó dohányzás gyógyító vélemények férje leszokta a dohányzást, és megőrült

A több ezer alkalommal jutalmazza az erőfeszítéseit.