Az élő gyárkémények

Kilép a dohányzásról

Függőség A Mind Games mindkét módja, amikor kilép a dohányzásról - Függőség - A dohányosok gyakran élvezetes időtöltésként gondolkodnak. A cigaretták kényelmet, szórakozást és társakat kínálnak - vagy úgy gondolja. Ugyanakkor a dohányzásról való leszokást a fájdalom, a nyomor és az áldozat érzéseihez kötheti. Ezeket az ellentétes érzéseket a tudatalatti felszín alatti tudatalatti szinten erősítik meg.

Az eredmény az, hogy az élet tényeként elfogadhatod az egészségtelen és pontatlan hiedelmeket, amikor valójában csak az kilép a dohányzásról torzított észlelése.

De míg egy kilép a dohányzásról csak a környezetet szennyezi a füstjével, addig a dohányzás a szervezetet is károsítja. A tüdő nemcsak csupa korom lesz, hanem tönkre is megy, különféle fertőzések fenyegetik, továbbá tüdőrák is keletkezhet benne, ami halálos betegség. A szív és az agy erei elzáródhatnak, friss vér nélkül pedig ezeknek a létfontosságú szerveknek a működése leáll. Károsodhat a látás, elgyengülhetnek a csontok, és sok más betegségre is hajlamosabb az, aki dohányzik. Emellett a dohányosok fogai sárgák, az ínyük megbetegszik, a rossz leheletről ne is beszéljünk!

Használja ezeket a tippeket, hogy segítsen megtanulni, hogyan ismeri fel azokat a gondolatokat, amelyek nem szolgálnak Önnek a nikotin-függőség helyreállítása és a gondolataink átprogramozásával. A tanácsadás segít abban, hogy végigfutjon a hibás gondolatok füstölőjén, amit a nikotin az Ön útjába helyez, amikor a dohányzásról való leszokásra dolgozik.

Három idézet a kilépéshez Ha meg akarja változtatni az életét, változtassa kilép a dohányzásról az elméd. Mi vagyunk boldogok vagy szerencsétlenek, a munka mennyisége ugyanaz. Ez a legnehezebb dolog, amit valaha tettem.

kilép a dohányzásról

Az első idézet Terry Martin-tól származik. Ez egy fülbemászó kis kifejezés, és nagyon alkalmas a dohányzásról való leszokásra. Vagy ez egy másik értelmetlen kifejezés, amit a jószomszédok szeretnek. A választás rajtad múlik. Kilépésed lehet egy szörnyű, bonyolult, kínzó idõszak, amely véget érhet, ha újra dohányosodsz, mert valóban dohányozni akarsz, de úgy érzed, nem tudsz.

Vagy a kilépése kissé kényelmetlen, de izgalmas út lehet, amely új lehetőségeket és magasabb önbecsülést eredményez. Tudod, hogy nem fogsz dohányozni, mert már az érzés szabadságát érzi a kémiai függőség nélkül.

Az is rajtad múlik. A dohányosok szakértők a Mind Games-en Be kell lennie, hogy folytassa valamit, mint kilép a dohányzásról, mint a dohányzás és még mindig aludjon éjszaka. Ha megengeded, hogy ezek a régi gondolkodó játékok folytatódjanak, akkor szembe kell néznünk egy "szörnyű, bonyolult, kínzó időszakban", úgyhogy vigyázzunk. Készítsen mentális változást, és próbáljon meg új, friss elme játékokat. Ne hagyd abba a dohányzást, kilép a dohányzásról meg kell.

Inkább kezdjen egy kihívást jelentő és jutalmazó kalandot, hogy megtanítsátok magadnak, hogyan lehet nemdohányzó.

Hogyan lehet elkerülni a súlygyarapodást, amikor kilép a dohányzásról - Függőség -

A második lehetőség kellemesebb és így könnyebb. Ez nem jelenti azt, hogy nem lesz erőfeszítés az Kilép a dohányzásról részéről, de a folyamat elfogadása helyett a fejrablás helyett ez a legjobb út.

Változtasson meg valami szóra ahhoz, hogy elvegye a szenvedélyt az érzésektől, mint például: "Bizonyos feszültséget érzek, amit a múltban egy cigaretta iránti vágyaként értelmeztem.

Amellett, hogy a munkanélküliség az érzés elemzése, felismeri, hogy valójában nincs fájdalom a vágy, hogy füstöljön. Soha ne engedje meg magának, hogy egy cigarettát élvezzen. Ehelyett változtassa meg a mentális képet a legcsendesebb, leginkább kényelmetlen, nem kívánt cigaretták képévé. Gyakran rámutat a jó dolgokra. Mindenki látja a gyógyulási változásokat különböző sebességgel.

A dohányzásról

Még az első füstmentes napon is találhat valami jóat, még akkor is, ha csak a pénzed van. Ahogy észreveszed, írd le őket. Csodálkozni fog, hogy mennyire gyorsan jön, hogy biztosítsa az előnyöket.

Pinterest Néhány héttel ezelőtt, március án, pontosan, nem dohányzó nap volt. Mi itt az irodában ünnepeljük a hagyományos cigarettázást és a friss levegő belélegzését. Azt is alkalmaztuk, hogy ösztönözzünk néhányunkat, akik még nem álltak meg igen, vannak olyanok, akik itt még dohányoznakhogy végül megálljanak.

Gyakran mondd meg magadnak, milyen jó érzésed van. Ugyanolyan egyszerű mondani, hogy "nagyszerűnek érzem magam", mint azt mondani: "Ó, én valaha is szenvedek". Könnyebb, valójában kevesebb szótag van. És a tudatalatti valóban eljön, hogy elhiggye, mit mondasz magadnak.

kilép a dohányzásról a pattanás elmúlik, ha leszokik a dohányzásról

Próbáld meg írni: "Annyira örülök, hogy szabad vagyok" a post-iten, és ragaszkodom a fürdőszobai tükörhöz, hogy minden reggel emlékeztesse magát. Soha ne tagadd magadnak valami jó dolgot, mert abbahagyod a dohányzást. Mondd, hogy a tornácon ülsz a dohányzással. A kilépés első napjaiban mindent társíthat a dohányzáshoz.

Bejegyzés navigáció

Foglalkozzunk a triggerekkel korán, és ne hagyjuk magunkat megfosztottnak. Kivétel az alkohol.

Nem tűnt túl bonyolultnak.

Lassan és könnyedén elindíthatja a gátlást és a racionális gondolkodás képességét. Gyakran nevetni. A nevetés sokkal jobb, hatékonyabb és egészségesebb relaxáns, mint a mérgek belélegzése. Próbálja ki a Youtube-kezelést.

kilép a dohányzásról könnyebb leszokni az ifjúsági dal dohányzásáról

Soha nem kétséges, hogy egy cigaretta ismét dohányos lesz. Túl sok történet van azokról az emberekről, akik évek óta nem füstöltek, és visszanyerték a régi szintjüket, és minden utat rúgtak, hogy bárki komolyan megkérdőjelezze a függőségi törvényt. Ami egyébként olyan törvény, mint a "gravitáció", nem olyan törvény, mint a "sebességkorlátozás".

Lehet, hogy túl gyorsan tudsz vezetni anélkül, hogy elkapnád, de ne lépj ki egy síkból, mert senki sincs itt, hogy meglátjon. Soha ne hagyd, hogy az elméd a junkie gondolkodás régi rutjába esik.

Ne gondolj véget a kilépésnek. Ez egy egészséges új életmód kezdete, ahol előre nem kilép a dohányzásról lehetőségek nyílnak meg. Kilép a dohányzásról hagyd, hogy a "junkie" elmondja, hogy a kár már megtörtént. Igen, lehet, hogy kárt tettél, de nem kell egy kicsit többet tenned. Ne mondd magadnak, hogy nehéz. Sok erőfeszítést igényel, de mindent megéri. Minden nap új dolgokat tanul, és új készségeket fejleszt.

Ezt csinálod.

A Mind Games mindkét módja, amikor kilép a dohányzásról - Függőség - 2020

Soha ne hagyd, hogy az elméd elkezdje romantizálni, hogy mennyire nagy volt, amikor "meg kellett" füstölned. És nem irigykedik azokon a dohányosokon, akik kívülrõl állnak, hogy meggyõzõen kapják meg a javítást. Ehelyett ne felejtsd el, mit szeretett volna dohányozni. Ha a dohányzás nagyszerű volt, akkor soha nem gondolt volna volna kilépni. Vegyünk egy percet, és emlékezzetek a dühös dologra, amiről füstölni kell. Ez csak azt jelenti, hogy megengedheted magadnak, még akkor is, ha az engedély a későbbi árverés árával jár.

Mindig felismerjük az igazságot - irányítod a kezedet és kilép a dohányzásról szádat. Semmi nem tud dohányozni, hacsak nem úgy dönt, hogy ezt megteheti. Hozzátok ezt a döntést a szemed nyitva. Bármilyen kétséges megkönnyebbülés, amit egy cigaretta felajánl, elkezdi viselni azt a pillanatot, amikor elhozta a dolgot, és semmit sem hagy el, csak egy újraélesztett vegyi függőség.

A dohányzás egyetlen érvényes oka, hogy dohányzóként újra döntsünk, és addig kilép a dohányzásról, amíg meg nem halsz. És tényleg nem hiszem, hogy van-e érvényes oka annak eldöntésére. Soha ne mondd "soha". Az a gondolat, hogy soha többé nem leszel képes kilép a dohányzásról, ijesztő és vezethet, hogy megragad, mert ez lehet az utolsó esély.

Ez hamis.

A cigaretták továbbra is holnap és jövő héten és jövőre kerülnek értékesítésre. Mindig szabadon dohányozhat. Mindössze annyit kell tennie, hogy ismét dohányosnak kell lennie, és elfogadja az összes negatívot, amelyik ezzel a joggal visszatér az életedbe. A dohányzás előtt mindig küldjön üzenetet a szociális támogatási rendszerének. És ha egyszer, várjon legalább három választ a segítségére. Mire a három bejött, a "sürgősség" a dohányzáshoz kilép a dohányzásról el.

Mi van, ha nem vagy, és nem tudsz postázni, amíg haza nem jön? Gondolj bele, hogy mennyi ideig ment már dohányzás nélkül. Milyen különbség lesz néhány óra alatt? Adja meg barátaidnak, hogy segítsen a visszaesés előtt. Még jobb, adj egy saját intelligens, racionális elmédnek esélyt, hogy rúgjon be.

Hogyan lehet elkerülni a súlygyarapodást, amikor kilép a dohányzásról - Függőség - 2020

Olyan dolgok, amelyek túl nyilvánvalóan igazak ahhoz, hogy vitatkozzanak, és eléggé megragadják, hogy emlékezzenek rá. Kilép a dohányzásról megtalálhatja őket az emberek aláírási soraiban. Tartalmazzák: Ha füstölnék, visszamegyek oda, ahol kilép a dohányzásról. Ahol elkezdtem, kétségbeesetten akartam, hogy hol vagyok ma. Mi van, ha elhagyod az utat, és holnap jönne a béke? Nem arról van szó, kilép a dohányzásról háborúba megy-e a dohányzásról való leszokás, hanem az, hogy mikor fog menni a háborúba.

Elmehetsz, amíg egészséges vagy irányítod, vagy amikor meghalsz? Próbáld meg megismerni valakit, akit ismered, aki soha nem dohányzott a helyzetben, és próbáld meg elképzelni őket, hogy elérjenek egy cigarettára, hogy átjutjanak rajta. Az abszurd elképzelés, hogy egy cigaretta segít nekik, segít abban, hogy a cig fogalma abszurd legyen. Gratulálok mindenkinek, aki ma nem fog dohányozni.