SZÍVDERÍTŐ A tudomány állása szerint így lehet leszokni a cigiről

Nagyon egyszerűen leszokom a dohányzásról. SZÍVDERÍTŐ A tudomány állása szerint így lehet leszokni a cigiről

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat. Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel.

nagyon egyszerűen leszokom a dohányzásról allergia orrspray vény nélkül

A végén úgyis dohányozni fogok. Ha nem füstölne úgy, mint egy gyárkémény, én is le tudnék szokni.

Női Egészség Éve 2020

Csak egy szál cigaretta ma este. Holnap ismét nagyon egyszerűen leszokom a dohányzásról a leszokást. A cigaretta mindig hiányozni fog.

nagyon egyszerűen leszokom a dohányzásról

Ilyenkor például az ilyen gondolatokkal szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit vagy éppen a dohányzással együtt járó kellemetlenségeket. Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia aláássa eddigi munkáját!

Hogyan küzdheti le a visszaeséshez vezető gondolatokat?

Ne bízza el magát, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni arra, hogy semmiképpen ne gyújtson rá! Emlékezzen arra, hogy nem szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét dohányozni fog.

hatékonyság és leszokni a dohányzást

A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, hogy a dohányzás megengedett olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, nagyon megterhelő helyzet. Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a koncentrációs problémák és más megvonási tünetek.

Le szeretnék szokni a dohányzásról. Mit tegyek?

Önmagában való kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja a füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit.

Miért gondolom, hogy most sikerülni fog?

Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától? Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal?

a legjobb d vitamin leszokni a dohányzásról, amikor kijön a köpet

Néhány technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja ezen gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket.

Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, összegyűjti a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait. Ilyenek lehetnek például a reggeli köhögés, a gyomorpanaszok, a kifulladás.

Könnyen leszokni?

Ezeknek a tapasztalatoknak a felidézése segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat. Figyelemelterelés: Hatékony stratégia lehet az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a dohányzásról.

nem tudja abbahagyni a szédülést

Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl. Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia tüdő fájdalom légzéskor az, ha a dohányzással kapcsolatban a sikereire és az erősségeire gondol.

Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, elismerően nyilatkozhat saját magáról saját magának.