Női Egészség Éve 2020

Tudom, hogyan lehet leszokni a dohányzásról, Tíz lépés az élet - konkrét tanácsok a dohányzásról való leszokáshoz

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat.

Tudom, hogyan lehet leszokni a dohányzásról elégedett-e azzal, hogy abbahagyta a dohányzást

Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel. A végén úgyis dohányozni fogok. Ha nem füstölne úgy, mint egy gyárkémény, én is le tudnék szokni.

Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be

Csak egy szál cigaretta ma este. Holnap ismét folytatom a leszokást.

Tudom, hogyan lehet leszokni a dohányzásról leszokni a dohányzásról, mielőtt túl késő lenne

A cigaretta mindig hiányozni fog. Ilyenkor például az ilyen gondolatokkal szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit vagy éppen a dohányzással együtt járó kellemetlenségeket.

lehet-e lefogyni és leszokni a dohányzást?

Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia Tudom eddigi munkáját! Ne bízza el magát, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni arra, hogy semmiképpen ne gyújtson rá!

SZÍVDERÍTŐ A tudomány állása szerint így lehet leszokni a cigiről

Emlékezzen arra, hogy nem szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét dohányozni fog. A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, hogy a dohányzás megengedett olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, nagyon megterhelő helyzet. Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a koncentrációs problémák és más megvonási tünetek.

minden kedves lesz, hogyan leszokni a dohányzásról

Önmagában való kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja a füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit. Miért gondolom, hogy most sikerülni fog?

  1. Dohányzom, amikor iszom, hogyan kell leszokni
  2. Dohányzás abbahagyása nem dohányzás

Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától? Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal?

  • Címlap » Cikkek Szívni, vagy nem szívni… 21 napos ingyenes mentális dohányzásleszoktató program azoknak, akik szeretnének leszokni a dohányzásról, de még szükségük van támogatásra, hogy ez tényleg sikerüljön is.
  • Az Aspirin® Protect-ről A dohányzásról le lehet szokni!

Tudom technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja ezen gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket. Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, összegyűjti a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait.

Ilyenek lehetnek például a reggeli köhögés, a gyomorpanaszok, a kifulladás. Ezeknek a tapasztalatoknak a Tudom segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat.

Női Egészség Éve 2020

Figyelemelterelés: Hatékony stratégia lehet az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a Tudom. Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl.

Hogyan lehet leszokni a dohányzásról? 3. rész

Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia lehet az, ha a dohányzással kapcsolatban a sikereire és az erősségeire gondol. Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, elismerően nyilatkozhat saját magáról saját magának.